  • Data: 2009-10-26 08:24:43
    Temat: Re: Zasiedzenie w złej wierze
    Od: Andrzej Luto <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Paź, 19:13, "Ania Dolibog" <f...@i...pl> wrote:
    > Szanowni Państwo
    >
    > W 2003r. za oszczędności całego życia zakupiłam pole od Agencji Rolnej
    > Skarbu Państwa (przetarg ustny).
    >
    > Kiedy w roku 2008 zgłosiłam wniosek o warunki zabudowy na kilkanaście domów
    > miejscowy rolnik wystąpił do sądu o zasiedzenie (rolnik posiada już wiele
    > gruntów przejętych przez zasiedzenie).
    >
    > Przedstawił świadków, że uprawia pole od czasów wojny, mimo, iż w czasie gdy
    > kupowałam były to nieużytki.
    >
    > W chwili zakupu przeze mnie gruntu rolnik mógł się wykazać 28 letnim
    > władaniem.

> [...]

    jak masz poważną sprawę to poszukaj prawnika który się w tym
    specjalizuje.
    szukanie informacji na grupach dyskusyjnych to jak pytanie sie
    przechodnia na ulicy
    w tym przypadku przechodnia pod sądem, prawnicy wykonywujący zawód sa
    bardzo zajęci i na pewno ich tu nie znajdziesz,
    uzyj logiki, najlepsza rekomendacja to polecony adwoktat, taki ma
    motywacje by zając się porzadnie sprawą.