  • Data: 2009-10-26 02:01:03
    Temat: Re: Zasiedzenie w złej wierze
    Od: Gen 101 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Paź, 19:13, "Ania Dolibog" <f...@i...pl> wrote:
    > Szanowni Państwo
    >
    > W 2003r. za oszczędności całego życia zakupiłam pole od Agencji Rolnej
    > Skarbu Państwa (przetarg ustny).
    >
    > Kiedy w roku 2008 zgłosiłam wniosek o warunki zabudowy na kilkanaście domów
    > miejscowy rolnik wystąpił do sądu o zasiedzenie (rolnik posiada już wiele
    > gruntów przejętych przez zasiedzenie).
    >
    > Przedstawił świadków, że uprawia pole od czasów wojny, mimo, iż w czasie gdy
    > kupowałam były to nieużytki.
    >
    > W chwili zakupu przeze mnie gruntu rolnik mógł się wykazać 28 letnim
    > władaniem.

> [...]

    zasiedzenie, a jak to wyglada w UE?
    jesli ktos nabył coś w dobrej wierze to na sprzedajacym
    odpowiedzialność, poza tym jak mozna mósić o zasiedzeniu po zakupie,
    przecie w chwili zakupu chyba został powiadowmiony że jest właścieil,
    bądź w sposób dorozumiany.
    tak to każdt może przedstawic grupe swoich świadków i powiedzieć że od
    tej miedzy do lasa to my od dziada pradziada zboże siali