    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasiedzenie w złej wierze
    Date: Sun, 25 Oct 2009 18:09:57 +0100

    > Dziękuję za informację.

    A jak ma się zasiedzenie jeśli dwie osoby jednocześnie uprawiały grunt nie
    wiedząć o sobie, jedna
    kosiła/orała na wiosnę a druga na jesieni? Kto pierwszy ten lepszy?

    A czy zbieranie z pola pieczarek na własne potrzeby jest wystarczające aby
    uznać grunt za uprawiany/używany?,
    a może i zbiór kwiatów polnych i dzikich ziół? - co tłumaczy dlaczego
    kupujący nie kosił pola -> by nie zniszczyć
    naturalnych warunków niezbędnych do uprawy, a rolnik mu złośliwie
    zniszczył uprawę - zaorał pole -i do tego nawet
    przyznał się przed sądem (przyda się w sprawie o odszkodowanie) .

    A czy w ogóle jest możliwe nawet świadome rozpoczęcie użytkowania ziemi po
    zakupie w powyższym przypadku, jeśli
    ktoś będzie co tydzień wjeżdżał traktorem i ziemię nam orał - twierdząć że
    cały czas nią dysponuje?????? Jak skutecznie
    uniemożliwić takie działanie- postawić zapory czołgowe??? :)

    Czy podciągnięcie wody na pole nie jest już wystarczającym dowodem
    zaintersowania ziemią przez kupującego - choć w innym
    charakterze ale jednak.

    To w jaki sposób Agencja Skarbu sprzedała ziemię która do niej w praktyce
    nie należała?