eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZarysowany sprzęt i jego naprawa › Re: Zarysowany sprzęt i jego naprawa
  • Data: 2008-02-28 17:14:15
    Temat: Re: Zarysowany sprzęt i jego naprawa
    Od: "profi" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fq4ol5$cag$1@inews.gazeta.pl...
    > Marcin Debowski pisze:
    >
    >>> zgłoś na podstawie niezgodności z umową, to na sprzedawcy leży obowiązek
    >>> udowodnienia, że to nie Ty uszkodziłeś sprzęt.
    >> Przede wszystkim nadal odpowiada za każdą wadę obecną w momencie wydania
    >> towaru, czyli zasilacz może sobie mieć i 1000 pozniej uczynionych rys i
    >> nic to nie zmienia.
    >
    > Owszem, tylko że z tego co zrozumiałem wątkotwórcę to boi się on, ze
    > sprzedawca odmówi naprawy/wymiany sprzętu bo będzie próbował cfaniakować,
    > że jego złe działanie to wynik usterki mechanicznej wyrządzonej przez
    > wątkotwórcę. Tutaj przydaje się wiedza, że sprzedawca musiałby udowodnić,
    > że tak faktycznie było.
    >
    Dokładnie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1