    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaraza
    Date: Mon, 8 May 2023 13:36:10 +0200
    <u1t4mc$735$7$Shrek@news.chmurka.net> <wqt0M.315484$Mmdc.7028@fx02.ams1>
    <u204rn$3va$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <734p3c8w5zga$.13qwl01m2830y.dlg@40tude.net>
    <u26718$n8q$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <b9rh1ay7bu7w.luxat984mvn0$.dlg@40tude.net>
    <u291lp$uim$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u794iqluiqa4$.1urz4vhxgq9ty.dlg@40tude.net>
    <u2bg4o$415$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1whe80z959knk$.48g8pp2ojnhs$.dlg@40tude.net>
    <u2e177$58l$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <wypqhe37d2fa$.1ar772lh6nxtq$.dlg@40tude.net>
    <u2ih1d$tdg$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <wpgee10rsuy1$.1eri5u2s7t6i0.dlg@40tude.net>
    <u30hvb$lnn$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <13s8xdzqfnjd.1x1g3r4u2wjej$.dlg@40tude.net>
    <u33esd$lnn$17$Shrek@news.chmurka.net>

    Dnia Fri, 5 May 2023 19:38:04 +0200, Shrek napisał(a):

    > Akurat ja zawsze na życzenie podawałem bardzo konkretnie linka i
    > ewentualnie stronę, numer tabelki czy wykresu.

    Pozostaje mi tylko pogratulować wspaniałego samopoczucia, ale na tym
    poziomie narcyzmu trudno spodziewać się czegoś innego, chyba że te
    niebywale konkretne linki dawałeś na innej grupie.

    > Hm - a jak to należało prawilnie zrobić? Przeczytać w dół całe lat
    > tłitów i czytać wszystko.

    Mnie wyszukanie i wklejenie cytatów zajęło jakieś 3-4 minuty, a przecie to
    nie ja skwantowałem czas i przyspieszenie, co wymaga nadzwyczajnej
    sprawności intelektualnej.

    > To nie jest kewstia jego wiarygodności bo to prosta matematyka. Jeśli
    > dane są ok, to resztę załatwia matematyka.

    No i z tej matematyki wyszło mu, że nieszczepione Podkarpacie mniej choruje
    mniej niż szczepione Pomorze, co niezwłocznie zapodałeś.
    Dobrze, że są tłitery i tiktoki, bo bez nich suteren byłby ogłupiony przez
    Grzesiowskich i innych szamanów od szczepionek, a tak przynajmniej prawda
    ma szansę zobaczyć światło dzienne. Szkoda, że nie wszyscy ją dostrzegają.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com