  • Data: 2002-07-24 13:27:46
    Temat: Re: Zapytanie ???
    Od: "sqrczakus paranoicus" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    :: Witam
    :: Mam male pytanko , ile przysluguje mi dni opieki na zone po
    :: porodzie , czy jest to uzaleznione od lekarza ile da dni
    :: zwolnienia czy jaks ustawa o tym mowi.
    :: Dodam ze jest to pierwsze dziecko.
    :: Prosilbym o porade.
    ::

    heh
    wlasnie siedze na 14 dniowym zwolnieniu lekarskim na opieke nad zona .
    nie ma znaczenia czy to porod czy co innego
    na czlonka rodziny ktory ukonczyl 14 lat , przysługuje Ci 14 dni zasilku
    opiekunczego w roku.
    popros lekarza o 14 dni ( i nie zapomnij wykorzystac 2 dni urlopu
    okolicznosciowego )

    pozdrawiam
    sqrczak
    mlody tata - www.grzes.vel.pl