  • Data: 2007-09-30 10:46:19
    Temat: Re: Zapis w testamencie
    Od: "Sebastian S" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziekuje bardzo za odpowiedz.
    Co do zapisania czesci mieszkania to jest taka sytuacja, ze beda dwa
    testamenty - po dziadku i po babci. Babci chodzi o to aby opiekun otrzymal
    konkretna kwote. Nie wiem jaka bedzie dokladnie wycena mieszkania, wiem tylko
    mniej wiecej. Babcia dysponuje z tego co rozumiem polowa mieszkania (Druga
    przepisal dziadek tylko na brata). Stad byl pomysl dokonania zapisu. Mysle, ze
    chodzi tez o to, ze babcia chce aby byl moj brat jedynym spadkobierca (chyba
    psychicznie sie z tym lepiej jakos czuje). Moj brat niestety nie jest sklonny
    teraz sie z nikim rozliczac bo uwaza, ze i tak mieszkanie bedzie jego i uda mu
    sie ominac rozliczenia, niestety nie jest sklonny tez sie opiekowac babcia
    (pomimo to Babcia chce utrzymac w mocy powolanie go do spadku). Babcia z kolei
    chce cala sytuacje uporzadkowac i poprosila mnie o pomoc. Wiec wszyscy ta
    wole szanuja. Takze to troche skomplikowana sytuacja :-/