  • Data: 2002-03-19 13:30:54
    Temat: Re: Zapis w ksiedze wieczystej.
    Od: "KRZEM" <marcineq@[nie udzielam porad mailem]skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobrze, ale czy mozna u notariusza wprowadzic mnie jako
    > wspolwlasciciela
    > jakiejs czesci nieruchomosci???
    > Iloe to moze kosztowac u notariusza i w sadzei???

    Tzn. umowa dotyczylaby sprzedazy udzialu w nieruchomosci.

    Taksa zalezy od wartosci udzialu, orientacyjnie 3%, ale to zalezy od kilku
    innych rzeczy - najlepiej sie przejsc do notariusza i spytac, ponegocjowac

    Co do kosztów zwiazanych z wpisem do ksiegi wieczystej - max. 1/5 wpisu
    stosunkowego, czyli 2/125 wartosci przenoszonego udzialu (ale to nie jest
    pewne, bo wysokosc wpisu zalezy od wielu okolicznosci - w kazdym razie moze
    byc on wtedy raczej tylko mniejszy)

    Marcin.