  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Date: 4 May 2008 17:58:02 +0200

    On 2008-05-04, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No ale co ma ten zapis wspólnego z bankiem?

    Pytałeś co to jest 'główne miejsce prowadzenia DG'.

    > No ale co ten punkt ma z bankiem wspólnego?

    No to się zdecyduj o co w końcu pytasz. Przypomnę, że pytałeś o 'główne
    miejsce prowadzenia DG' i FUTnąłeś na prawo. Nie skręcaj znowu na banki.
    :)

    > No a czemu im takie podałeś?

    Takie jest we wpisie do EDG (zgodnie z prawdą). Mam fałszować wpis,
    czy poświadczać nieprawdę?

    > Dlatego ja bym zostawił tam swoje dane i tyle :D

    Które swoje? Miejsce zameldowania?
    Banki nie uznają adresu zamieszkania i zameldowania czasowego,
    a tylko zameldowania stałego. A ten adres nie jest właściwy w moim
    przypadku. Czasowy to sobie mogę ustawić tylko jako adres
    korespondencyjny.

    > No ale zgodnie z Twoją teorią podałem źle, bo w miejscu zamieszkania DG nie
    > wykonuję :D

    Jaką moją teorią? Wkleiłem Ci tylko wycinek ustawy i podkreśliłem.
    Ty sobie brniesz w teorie o bezdomnym. :)

    > Jak Ci tak dobrze idzie, może mnie zatrudnisz ? :D

    Już 2 osoby zatrudniłem. Na razie wystarczy.
    Poza tym ja programistów szukam. :)

    > przez pierwszy rok. :D

    Wystarczy. Za rok sytuacja może się naprawdę ładnie zmienić, zważywszy
    zmianę prezesa Multi.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl