    From: sqlwiel <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamieszki a ubezpieczenie
    Date: Fri, 30 Dec 2011 18:36:35 +0100

    > On 2011-12-30, sqlwiel<j...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wziąć ubezpieczenie? ;-)

    Być może.
    Być może wtedy uznam, że mieszkam w jakimś szczególnym miejscu (może
    wtedy wybiorę przeprowadzkę), albo mam jakichś szczególnych kontrahentów
    (może zmienię model ekonomiczny), a jeśli nic nie wymyślę, to może i po
    przekalkulowaniu - ubiezpieczę się. Ale dopiero wtedy jak uznam, że
    wskutek zupełnie nierozpoznanych przesłanek jestem częstą ofiarą
    złodziei samochodów czy czegoś innego.
    Podobnie, jeślibym uprawiał jakąś szczególną formę np. aktywności
    fizycznej narażającą mnie na wysokie prawdopodobieństwo uszkodzeń ciała,
    którego nie przewidzieli sq..ni autorzy "ogólnych warunków
    ubezpieczenia", to bym oczywiście się ubezpieczył. Jeśli ktoś się prosi,
    aby przegrać, to dlaczego nie dać mu szansy?

    --
    Tnx. sqlwiel