  • Data: 2004-06-13 04:14:48
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cagcuf$fpe$1@inews.gazeta.pl>, poilkj wrote:
    > Zdaje się dell daje możliwośc wyboru pomiędzy windowsem a linuxem
    > dostosowanym do konkretnego modelu notebooka dającym możliwość pełnego
    > wykorzystania możliwości sprzętu.

    Jakieś 4 lata temu tak było i Dell był jedną z firm która sprzyjała
    linuxowi. Potem się z tego wycofał. Może w lokalnej dystrybucji (na
    konkretny rynek) gdzieś się jeszcze daje, ale jak ja kupowałem swojego to
    nie było już takiej opcji. Pikanterii tym obostrzeniom dodaje fakt, że ja
    np. przekonałem się o nich próbując zainstalować WinME/OEM na dedykowanym
    laptopie ale pod linuxem w maszynie wirtualnej (bochs i win4lin z
    netravers). Oczywiście nie dało się :)

    --
    Marcin