  • Data: 2004-06-13 15:11:17
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Daniel H." <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj wydaje mi sie, ze czas zakonczyc te nic niewnoszaca dyskusje,
    na moje konkretne pytania nie znasz odpowiedzi (inni sie juz pewnie znudzili
    tym watkiem i go juz nie czytaja)
    a na temat subiektywnego postrzegania swiata mozna pisac w nieskonczonosc

    a juz nawet serwer odrzuca mi moje posty:
    Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat 'Re:
    Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami', Konto: 'news.tpi.pl', Serwer:
    'news.tpi.pl', Protokół: NNTP, Odpowiedź serwera: '441 Line 3 too long',
    Port: 119, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 441, Numer błędu:
    0x800CCCA9
    wie ktos dlaczego?

    do nastepnej dyskusji
    pozdrawiam