  • Data: 2004-06-12 16:46:51
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, jeżeli uważasz, że przeklejanie naklejek jest zgodne z prawem to
    > powinieneś startować w wyborach.

    widze, ze juz sie pogubiles
    czy ja twierdzilem, ze to jest zgodne z prawem?
    wiem, ze nie jest,
    ale zaskoczyla mnie Twoja reakcja, jakbym kogos zamordowal
    nazwales mnie oszustem i ze mam nie trabic o tym na grupie

    jakos wszyscy to olali, albo doradzili co zrobic,
    tylko Ciebie to tak zabolalo,
    robie Ci tym krzywde czy co?

    i juz przestan byc taki swiety, bo moge sie zalozyc, ze w Twoim kompie
    znajdzie sie jednak jakis scrackowany programik
    wiec swoje moraly odloz miedzy ksiazki

    wejdz na grupe telewizja, tam bedziesz mial duze pole do popisu,
    bo co piaty post jest o tym jak odbierac tv na lewo
    bedziesz mial caly dzien, aby wyzywac ich od oszustow,
    bo oni chyba bardziej lamia prawo niz ja