  • Data: 2004-06-12 17:04:15
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel H. wrote:

    > czy ja twierdzilem, ze to jest zgodne z prawem?
    > wiem, ze nie jest,
    to po co się pytasz, czy jest.
    chcesz usprawiedliwienia dla tego co robisz?

    > ale zaskoczyla mnie Twoja reakcja, jakbym kogos zamordowal
    > nazwales mnie oszustem i ze mam nie trabic o tym na grupie
    nie nazwałem cię oszustem nazwałem to oszustwem.

    > jakos wszyscy to olali
    > albo doradzili co zrobic,
    > tylko Ciebie to tak zabolalo,
    > robie Ci tym krzywde czy co?
    a czego się spodziewałeś na grupie prawniczej pytając czy mogę ukraść.
    odpowiedzi "tak możesz".
    po prostu każdy cię olał.

    Jak nie masz pieniędzy na kupienie legalnej wersji windowsa, to
    albo uzbieraj i kup
    albo zrób to co uważasz za słuszne wg twojego zdania i siedź cicho.
    Jak ktoś coś podpieprzy w sklepie to nie pisze o tym na grupach i nie
    pyta, czy mu wolno.