  • Data: 2004-06-12 16:06:40
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: Falkenstein <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Jun 2004 17:59:16 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Widzisz - może on nie uważa, jak Ty, że coś za co zapłacił nadal należy
    > do M$.
    > Czyżby zrozumienie tego przerastało Twoje zdolności umysłowe?
    >
    > pytanie retoryczne.

    a przepraszam za co zapłacił? Miał do wyboru wersję BOX i o połowę tańszą
    a za to obwarowaną ograniczeniami wersję OEM. Jeżeli wybrał OEM to niech
    teraz sie nie pieni, że są ograniczenia w sposobie jej używania, bo nikt
    mu nie zabranial kupić wersji BOX. Instalując OEM zobowiązał się do
    przestrzegania warunków tzw. licencji OEM (tak, wiem to nie jest licencja
    w rozumieniu prawa autorskiego). Kliknął "akceptuję warunki umowy". A umów
    należy dotrzymywać.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant