  • Data: 2004-06-12 19:23:17
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Radek napisał:
    > Twoje jeszcze wieksze straty jak radzisz ludziom, zeby lamali prawo i
    > pozosajesz bezkarny, wiec ja tez nie poczuwam sie do winy

    Doradzam, żeby co? Łamali prawo!?!? A żeś przesadził!

    > wiec zlam zasady Microsoft OEM EULA a ja CI zalatwie wizyte Policji z
    > BSA w celu kontroli legalnoci oprogramowania i wtedy zobaczymy czy
    > wygrasz z MS proces , zaryzykujesz ?

    Buacha cha cha cha cha!!! Spóźniłeś się o dobre kilka razy.
    Policja już nawet nie reaguje na "donosy" moich wielbicieli to po pierwsze.
    Po drugie policja interweniuje gdy masz PIRATA a nie - rzekomo lub jeśli nawet-
    nielegalny system.

    Nie wiedziałeś o tym, czy też celowo nakręcasz histerię ?

    A panowie z BSA to mogą sobie jedynie stać grzecznie przed progiem
    mojej firmy i nic więcej.

    Ponawiam swoje pytanie - ujawniasz się i podaję Cię do sądu, czy też
    pozostajesz anonimem, który nie postawi na swoje zdanie nawet złamanego
    grosza?

    pozdrawiam
    Arek

    --