  • Data: 2004-06-10 22:39:28
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik poilkj napisał:
    > Możesz go zainstalować na każdym komputerze.
    > Po instalacji nie wolno ci go już przenieść na inny komputer.

    Idź już stąd i przestań bredzić anonimowy człowieku, który boi się wziąć
    jakąkolwiek odpowiedzialność za swoje słowa, bo tylko mącisz klarowną wodę
    i stresujesz nieobeznanych ludzi.

    > Moim zdaniem OS OEM nie powinien być sprzedawany inaczej jak z całym
    > kompuerem bo się robi bajzel.

    Bajzel to jest w Twoich wypowiedziach

    [..]
    > Nie wiem co jest napisane w licencji photoimpact oem.

    I nie jest ważne co tam jest napisane w tej licencji, która na dodatek licencją
    nie jest, bo obowiązują przepisy Ustawy.
    I będzie tak dopóki dopóki prawo w Polsce uchwalać będzie parlament a nie wybrane
    firmy.

    zdrówka
    Arek

    --