  • Data: 2019-11-05 17:03:07
    Temat: Re: Zamiaast podatek za piwsko i wódę to za cukier.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5dc184ec$0$540$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-11-05 o 13:05, Olin pisze:

    >Piwosze.

    Ale tak dwie butelki codziennie, czy 15 w weekend ?

    Poza tym piwa spozywamy tylko 97 litrow /osobe rocznie, co zakladajac
    5% alkoholu daje nam tylko 4.85 l spirytusu.
    W praktyce chyba wiecej, bo cos czuje ze spozycie piwa licza dzielac
    sprzedaz przez ilosc obywateli, a ten spirytus to na glowe obywatela
    pelnoletniego ...

    J.