  • Data: 2009-07-03 14:38:57
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tadeusz pisze:

    > przestań pie...yć farmazony - wejście do WŁASNEGO mieszkania
    > nie jest włamaniem

    Co do zasady włamanie oznacza wejście do zamkniętego lokalu, skrytki
    - siłą, poprzez zniszczenie urządzeń zabezpieczających.

    Włamanie samo w sobie nie jest karalne - na przykład mogę włamać się
    do swojego samochodu, albo do zamieszkiwanego przeze mnie mieszkania.
    Zatem nieprawdą jest, że wejście do WŁASNEGO mieszkania nie może być
    włamaniem.

    W polskim kk karalna jest jedynie kradzież z włamaniem.

    Jeśli ktoś się włamie i naruszy mir domowy, ale nic nie ukradnie, ani
    nie będzie miał zamiaru ukraść (usiłowanie też jest karalne), to nie
    będzie odpowiadał z art. 279kk.

    --
    Liwiusz