  • Data: 2005-06-01 13:44:33
    Temat: Re: Zameldowanie, a prawo.
    Od: ":-\( :-\)" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > Oczywiście, że musisz. Tak nakazuje ustawa o ewidencji ludności i
    > dowodach osobistych.

    No i ustawa o stosowaniu mydła potasowego, nie siarkowego.

    Co za herezja!! Obowiązku meldunkowego nie ma w Polsce już od 91 roku!
    Wymyślił sobie ustawy hehe co nakładają obowiązek meldunkowy. O dowodach? O
    ewidencji ludności? Hehe, a czemu nie o mydle?

    Podaj mi podstawe prawną, która nakazuje meldować się. Masz pewnie
    rosyjską.

    Zameldowanie nie powoduje jednak żadnych większych
    > utrudnień -- w szczególności fakt zameldowania nie wpływa na uprawnienie
    > do zamieszkiwania w lokalu, ani na możliwość późniejszej eksmisji
    lokatorów.

    Owszem powoduje. nie uniemożliwia, ale utrudnienia powoduje.