  • Data: 2006-06-07 20:01:09
    Temat: Re: Zameldowanie
    Od: sprawa <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek23 napisał:
    > Witam, czy ja moge isc do jakiejkoleiwk spoldzielni, czy ZBK i zameldowac
    > sie pod jakims adresem nawet nie znajac wlascicieli/glownych najemcow, a
    > potem powiedziec ze ja tu mieszkam i nie maja prawa mnie wywalic?
    > Pisze to oczywiscie od dupy strony, generalnie czy kazdy moze zameldowac sie
    > gdziekolwiek.
    > Wlasnie ogladalem UWAGA czy cos w tym rodzaju i wyglada na to ze to latwy
    > sposob na zdobycie lokum.

    Zapomniałeś dodać, że mąż nieszczęsnej właścicielki był zameldowany w
    lokalu i to on poświadczył w urzędzie, że chce zameldować nowych
    lokatorów; gdyby poszli sami nic by nie wskórali, chore jest to że
    faceta z wyrokiem sądu nie można wymeldować i wyrzucić z mieszkania i ma
    prawo w nim pozostawać i meldować kogo zechce, mimo że pani zastrzegła
    na piśmie że nie można bez jej zgody nikogo meldować.