  • Data: 2010-11-20 02:40:07
    Temat: Re: Założenie spółki z o.o.
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.11.2010 Arek <a...@e...net> napisał/a:

    > W Polsce rady nadzorcze to jedna wielka fikcja.

    Spółka którą proponujesz to też fikcja. Oceniasz partnera w biznesie
    po sufiksie za nazwą? Czy po kapitale, marce, zarządzie, wizji lokalnej
    itd? Co mi po SA jak firma zarejestrowana w mieszkaniu w bloku, bez
    pracowników i kapitał minimalny niewpłacony? Co mi z nieobciachowości w
    oczach plebsu, jak partnerzy biznesowi widzą że ścieme wale z tym SA.
    Akurat na tych co mi zależy na kontaktach obciachowość czytają w czymś
    innym. Taka megalomania jest w ogóle dostrzegana _negatywnie_.

    > Jeżeli ktoś nie potrafi znaleźć trzech znajomych do rady to chyba nie
    > powinien prowadzić biznesów.
    > A jak komuś się zachce poufnych informacji to zawsze można zwołać
    > walne i zmienić radę :)

    Heh, nie możesz odmówić wglądu do papierów dziś, a walne dopiero za
    skutecznym powiadomieniem wszystkich, trochę to trwa, a gdy jest
    jeden właściciel to notariusz, później wysłać do sądu, decyzja itd.
    Piszesz tak jakbyś nie miał pojęcia co to walne.
    Po za tym wejdzie do ksiegowości czy do biura rachunkowego człowiek
    wpisany do krs firmy i co odmówią mu wglądu w papiery? Jak spróbują
    to za chwile bedzie z policją i co mu zrobisz?