  • Data: 2004-04-07 11:52:18
    Temat: Re: Zalane mieszkanie w bloku
    Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:lipbk1-u0p.ln1@ziutka.router...
    > In article <c4umaa$fpf$1@flis.man.torun.pl>, arkadius wrote:

    > Sasiedzi powinni wycenic szkody, ty sie zgodzic z ta wycena (o ile bedzie
    > ok), zaplacic im podlug tego,

    Ja mając nie ubezpieczone mieszkanie zalałam sąsiada ( ubezpieczonego). Ten
    zgłosił to w firmie ubezpieczeniowej. Kiedy przyszedł facet z firmy wycenić
    szkody to zaproponował mi abym teraz ubezpieczyła mieszkanie to za powstałe
    szkody zapłaci firma ubezpieczeniowa z mojej składki a ja przy okazji będę
    miała ubezpieczone mieszkanie. Może to byłoby dobre wyjście ?

    Pozdrawiam
    Toffi