    From: Tomasz <n...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakupy imienne w sklepie o dużej powierzchni
    Date: Mon, 5 Sep 2022 12:59:09 +0200

    jureq w
    <news:6315d48c$0$6198$65785112@news.neostrada.pl>:

    > To dlaczego bez problemu wydają paragony fiskalne?

    Nie widzę związku z tym, że wydają paragony, o czym napisałem powyżej, z
    zakupem konsumenckim (do jakiej kwoty obecnie paragon z NIP wystarcza by go
    uznać za Fakturę VAT?)
    Skoro w regulaminie stoi, że klientem nie może być konsument, to nie można
    przy zakupie "na paragon bez nip" powoływać się na bycie konsumentem.
    Zresztą pewnie (dawno nie byłem) skanują na wstępie przy kasie kartę i NIP
    się automagicznie na paragonie pojawia...

    --
    Tomasz