  • Data: 2022-09-05 14:34:21
    Temat: Re: Zakupy imienne w sklepie o dużej powierzchni
    Od: Tomasz <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski w
    <news:0f1f7b9b-a363-4ed4-bace-793ff80be618n@googlegr
    oups.com>:

    > Zaś co do pytań to serio pytam, czy jak podam mój NIP do paragonu,
    > to to nie będzie zakup konsumencki?

    No to idziesz i czytasz KC ;P

    Tu masz fragmencik:
    "Art. 385(5). Przepisy dotyczące konsumenta, zawarte w art. 385(1)-385(3),
    stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z
    jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada
    ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
    przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego
    na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
    Gospodarczej"

    --
    Tomasz