  • Data: 2022-09-05 14:23:42
    Temat: Re: Zakupy imienne w sklepie o dużej powierzchni
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 5 września 2022 o 14:18:11 UTC+2 Tomasz napisał(a):
    > Dawid Rutkowski w
    > [...]
    > Nie usiłuj zamotać, bo jesteś na z góry przegranej pozycji -- dla wydania
    > karty SELGROS ma przy rejestracji miejsca na NIP dla OP nie ma, i co im
    > zrobisz? Podasz, że jesteś FIRMA, to masz miejsce na NIP i wtedy nie jest to
    > zakup konsumenta...
    > Jakieś inne pytania masz, żeby Ci wytłumaczyć?
    >
    > Makro ma w regulaminie, że każdy zakup jest na FIRME, więc YPB?

    Ale ale, czy ja twierdziłem, że selgros jest tak cwany jak makro?
    Po prostu nie sądziłem, że można być takim debilem - ale widać można.
    Jak jest głupi, to ich sprawa - i można ich nie tylko o "naruszenie praw
    konsumenta", ale i za przetwarzanie danych osobowych ścignąć.
    Tak to jest być dobrym dla Polaków ;>

    Zaś co do pytań to serio pytam, czy jak podam mój NIP do paragonu,
    to to nie będzie zakup konsumencki?