  • Data: 2022-09-05 14:18:10
    Temat: Re: Zakupy imienne w sklepie o dużej powierzchni
    Od: Tomasz <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski w
    <news:ec5d16f4-43d9-4ddb-8455-b03ab288c6a2n@googlegr
    oups.com>:

    > Pewnie tak, bo pewnie właśnie po to są te karty (żeby nie dyktować, czas to
    pieniądz).
    > Ale co, jak na paragonie jest NIP, to oznacza, że zakup nie jest "konsumencki"?
    [...]
    > Ale ja jako fizol bez DG też mam NIP (zaczynałem pracę zanim ktoś wpadł na pomysł,
    że dla fizoli
    > NIPem może być PESEL) i wielokrotnie brałem faktury z tym NIPem - potrzebne
    > było do zwrotu VAT za materiały budowlane.
    > To jak sobie podam w sklepie ten NIP, to będzie zakup "niekonsumencki"?

    Nie usiłuj zamotać, bo jesteś na z góry przegranej pozycji -- dla wydania
    karty SELGROS ma przy rejestracji miejsca na NIP dla OP nie ma, i co im
    zrobisz? Podasz, że jesteś FIRMA, to masz miejsce na NIP i wtedy nie jest to
    zakup konsumenta...
    Jakieś inne pytania masz, żeby Ci wytłumaczyć?

    Makro ma w regulaminie, że każdy zakup jest na FIRME, więc YPB?

    --
    Tomasz