    From: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup samochodu - prosba o pomoc
    Date: Fri, 26 May 2006 09:55:06 +0200

    > Zwracam sie tylko z pytaniem czy taka usterka to wada ukryta.
    > Niestety teraz pojazd jest niesprawny, z gazem czekam az znajdzie
    > dokumenty.
    > Jesli nie znajdzie, to znaczy ze pojazd ma wade prawna, a w umowie jest ze
    > pojazn nie posiada wad prawnych.
    > Jesli zle mysle to prosze o sprostowanie.

    Skoro nie ma wpisu w DR o gazie to sprzedawca powie, ze zadnego gazu tam nie
    bylo :) i sam sobie go zainstalowales.
    Masz zapis w umowie ze znany ci jest stan techniczny w momencie zakupu ?
    Z wada ukryta mozesz miec do czynienia jesli w momencie zakupu nie mogles
    jej zlokalizowac.
    Ponadto nie widze tu zadnej wady prawnej. Usterki, na ktore sie powolujesz
    sa to oznaki zuzycia eksploatacyjnego. Sprzedawca powie, ze usterki na ktore
    sie powolujesz ujawnily sie po dniu zakupu. I nic nie zrobisz. Zaden sad nie
    przyzna ci racji.
    Jesli jestes w stanie udowodnic, ze sprzedawca ewidentnie cie oszukal do
    pozostaje sad.
    Wg mnie wszystkie wymienione usterki byly do zdiagnozowania przed zakupem,
    wiec nic nie zrobisz.
    Taki Life.

    --
    pozdrawiam