  • Data: 2006-05-26 08:28:02
    Temat: Re: Zakup samochodu - prosba o pomoc
    Od: "wchpikus" <W...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy taka opowiedz jest potwierdzona prawnie czy to tylko przypuszczenia?
    Kontaktowalem sie z prawnikiem, rzeczoznawca samochodowym mowia co innego.
    Jest szansa na zalatwienie sprawy,szczegolnie ze data zakupu jest tydzien
    temu.
    Chcialem siezapytac na grupie, moze jest ktos kto siedzi w sprawach
    cywilnych.
    Opinie typu "dales ciala" i nic nie zrobisz nie sa pomocne.
    Urzad ochrony konsumenta tez twierdzi ze jest szansa na odzyskanie czesci
    pieniedzy, chocby na doprowadzenie do stanu uzywalnosci.

    Jesli ktos spotkal sie z takim problemem, moze ma jakies doswiadczenia?