  • Data: 2006-05-26 07:38:18
    Temat: Re: Zakup samochodu - prosba o pomoc
    Od: "wchpikus" <W...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    No tak, nie kazdy zna sie na tym.
    Zreszta nie chodzi o to czy dalem ciala czy nie, chyba ze chcecie mnie
    postawic przed pregierz.
    Zwracam sie tylko z pytaniem czy taka usterka to wada ukryta.
    Niestety teraz pojazd jest niesprawny, z gazem czekam az znajdzie dokumenty.
    Jesli nie znajdzie, to znaczy ze pojazd ma wade prawna, a w umowie jest ze
    pojazn nie posiada wad prawnych.
    Jesli zle mysle to prosze o sprostowanie.