  • Data: 2009-04-02 10:51:29
    Temat: Re: Zakup przez używanie
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Patryk Włos napisał:

    > Nie rozumiem. Przecież przy instalacji chyba każdego programu jest
    > wyraźnie napisane, że:
    >
    > a) umowę licencyjną trzeba przeczytać
    > b) umowę licencyjną trzeba zaakceptować, aby kontynuować instalację
    >
    > Więc jak ktoś nie czyta, to robi to tylko i wyłącznie na własną
    > odpowiedzialność.

    Teoretycznie masz rację, ale jeśli umowa liczy sobie kilkanaście stron
    drobną czcionką, to nie każdemu chce się czytać. Ja czytam po łebkach. Z
    reguły po znalezieniu informacji, że program jest darmowy olewam resztę
    czytania i instaluję. Ewentualnie rezygnuję z instalacji. Patrz
    IrfanView - darmowy tylko do użytku domowego, w pracy nie mogę go już
    instalować, bo musiałbym płacić.

    Wygląda na to, że ktoś zdecydował się wykorzystać niechęć zwykłych ludzi
    do czytania licencji, w celu wyciągnięcia kasy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik