  • Data: 2009-04-28 15:41:44
    Temat: Re: Zakup przez używanie
    Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Przed chwileczką dosłownie dodzwoniłem się do TVNu.
    Ludzie proszę o pomoc! Jestem osobą niepełnoletnią, moi rodzice jak
    dotychczas o
    niczym nie mają pojęcia. A Pani, z którą rozmawiałem zapytała się mnie
    czy
    mógłbym wystąpić przed kamerą. Niestety ja nie mogę się na to zgodzić
    bo nie
    chcę by oglądała mnie moja rodzina! Aczkolwiek mogę się wypowiedzieć z
    zachowaniem poufności mojej osoby!

    Błagam! Niech ktoś zadzwoni pod numer 022-324-24-24 (TVN24). Jeśli
    jest ktoś
    chętny kto może pomóc w tej sprawie! Ktoś kto został w nią też
    wkopany, błagam
    niech się zgłosi! Powiedzieli że jeśli byłaby osoba, która mogłaby
    wystąpić
    przed kamerą, to mogliby się tym zainteresować! Wszystkie osoby które
    zostały
    oszukane proszę niech się zgłoszą pod mój numer GG: 8625281.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Adrian!