eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup notebooka i problem z nieuczciwym sprzedawcą - prośba o porad › Re: Zakup notebooka i problem z nieuczciwym sprzedawcą - prośba o porad
  • Data: 2007-09-21 17:02:56
    Temat: Re: Zakup notebooka i problem z nieuczciwym sprzedawcą - prośba o porad
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek[NP] pisze:

    > Witam,

    Hej.

    > Na stronie internetowej sprzedawcy i producenta była podana zgodna
    > ze sobą specyfikacja sprzętowa. Niestety po zainstalowaniu systemu
    > operacyjnego okazało się, że parametry tego komputera nie są zgodne z
    > ofertą.

    Ja bym się tego uczepił. Trzymałbym się tego że sprzedano Ci komputer HP
    Pavilion dv6137ea, który ma taką a taką konfigurację (to jest chyba
    standaryzowane?). skoro sprzedawca dokonał zmian w konfiguracji to nie
    sprzedaje już w/w modelu.

> [...]
    > infolinii HP okazało się, że komputer ten nie jest przeznaczony na rynek
    > polski i serwis HP nie świadczy gwarancji na warunkach takich jak w
    > przypadku gdy komputer pochodzi od polskiego dystrybutora tej marki.
    > Sprzedawca wprawdzie dołączył kartę gwarancyjną sklepu ale uprawnia ona
    > jedynie do dokonania naprawy w serwisie sprzedawcy a nie w autoryzowanym
    > serwisie producenta, z odbiorem i dostawą do domu (tzw. door to door).
    > Ponadto nie mam możliwości rozszerzenia takiej gwarancji za dodatkową opłatą
    > na kolejne lata tak jak to się ma w przypadku zakupu sprzętu od polskiego

    Tego nie przeskoczysz.. .warunki gwarancji są w jakimś stopniu dowolne...

    pozdrawiam.
    PlaMa