eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup notebooka i problem z nieuczciwym sprzedawcą - prośba o poradRe: Zakup notebooka i problem z nieuczciwym sprzedawcą - prośba o porad
  • Data: 2007-09-21 13:57:12
    Temat: Re: Zakup notebooka i problem z nieuczciwym sprzedawcą - prośba o porad
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > jedynie do dokonania naprawy w serwisie sprzedawcy a nie w autoryzowanym
    > serwisie producenta, z odbiorem i dostawą do domu (tzw. door to door).

    I to jedynie dobra wola sprzedawcy

    > zakupu i moim zdaniem było to celowe działanie które miało na celu
    > wprowadzenie mnie w błąd a tym samym nakłonienie do zakupu

    Trudno bedzie Ci to udowodnic. Jak sprzedam Ci jajko, to nie
    mozesz miec do mnie pretensji ze sie z niego kurczak nie wykluje.

    > niepełnowartościowego sprzętu. Kupując komputer na terenie kraju przyjąłem
    > założenie, że posiada on również na terenie kraju normalną gwarancję
    > producenta dającą możliwość dokonywania naprawy w autoryzowanym serwisie i
    > nie spodziewałem się takich kłopotów.

    A link do sklepu/aukcji? Co jest napisane w warunkach i opisie?

    Brak informacji nie jest jednoznaczny z wprowadzaniem w blad.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com
    Notatki przeciwnika spamu: http://icic.pl
    BURG Nieruchomości: http://www.burg.com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1