    From: "Xena" <t...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup mieszkania na współwłasność
    Date: Thu, 23 Sep 2004 01:09:04 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > Hm... a w dzisiejszych czasach da się być właścicielem mieszkania
    > które nie ma wpisu do KW ? Czy pytasz o własnościowe prawo do
    > mieszkania ? (mieszkanie wtedy nie jest twoje !)

    Da się kupić mieszkanie które jest dopiero wyodrębnionym lokalem i KW
    zakłada się dopiero po akcie notarialnym ;-p

    > Na mój gust komornik może egzekwować tylko to co masz.
    > Czyli wystawić na przetarg udział w mieszkaniu...

    Dokładnie. Gorzej tylko dla współwłaściciela jak ktoś to kupi... Ale to
    jakby jego problem jest ;-)

    > To ";-)" trzeba do ew. kontrolera US skierować, nie do nas ;>

    Sądzisz, że wśród kontrolerów znajdzie się garstka tych, co ten uśmieszek
    zrozumieją? ;-)

    Tatiana
    --
    Ze świata tego każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie.
    /Giovanni Boccaccio/