  • Data: 2004-03-04 09:55:18
    Temat: Re: Zakup Butów Narciarskich
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > strasznie mi marzną w nich nogi. Napisałam zapytanie do
    > sklepu i stwierdzili że nie ma mozliwości takiej reklamacji, a dokładnie
    > napisali:
    > niestety nie można reklamować butów na okoliczność marznięcia w
    > nich nóg,

    odpowiem z punktu widzenia jeżdżącego na nartach: "jak jest zima to musi być
    zimno", a poważnie - stopa w jednej pozycji nie rusza się, nie ma właściwego
    ukrwienia, możliwe też, że zbyt mocno zapinasz but. Nie ma tak, że są buty
    "zimne" i "ciepłe" . Po prostu trzeba skarpetki z oddychającego materiału i
    trochę ćwiczeń przed wskoczeniem w but.

    TJ