    From: JFK <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakrecony spadek.
    Date: Fri, 09 Sep 2005 00:04:43 +0200

    Dnia Thu, 08 Sep 2005 23:31:57 +0200, A.S. napisał(a):

    > Podaj moze w jakich proporcjach podzielono spadek na poszczegolne osoby
    > (dzieli sie to oczywiscie % bo jak wyobrazasz soie podzielic np. 2 pokoje
    > na 7 osob ;-) - to wartosc udzialow w nieruchomosci ) oraz czy sklep itp.
    > byly wspolne meza i drugiej zony....
    Sklep byly wspolne meza i drugiej zony tzn zalozyli je bedac juz razem.
    Co do dokladnych podzialow to chyba sobie nie przypomne
    ale ogolnie po zsumowaniu wyszlo ze zona plus jej niepelnoletnie dziecko
    ma cos kolo 7/16 domu i 10/16 sklepu natomiast pozostale czesci
    maja pozostale dzieci (z czego tylko jedno jest z drugiego malzenstwa)
    O ile dobrze zrozumialem sposob podzialu to matka dostala 50% a reszte
    dzielono miedzy reszte osob. Ale za precyzje tych informacji juz glowy nie
    dam (podobnie jak za ilosc dzieci).
    Co wiem na pewno to ten podzial na 16 natomiast kto i ile to juz nieco jak
    przez mgle pamietam
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    www.jfk.okg.gdynia.pl/poczta