eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-23 19:33:29
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.04.2024 o 16:57, Shrek pisze:

    > No to właściwie czyj i jakie ma podstawy?

    Ile razy jeszcze zapytasz o to samo, skoro odpowiedź dostałeś już
    wielokrotnie?
    Zacięło ci się coś w głowie?

    > No i - a czemu chciałbyś go akurat po ilości chromosomów odróżniać?

    Po kolorze skóry byłoby lepiej?

    Pogubiłem się... to jesteś za podziałem ludzi na rasy, czy wręcz przeciwnie?
    Bo skoro ludzie tak niewiele różnią się od szympansów, to chyba jeszcze
    mniej różnią się od innych ludzi?

    A szury miały rację.
    Piotr