eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z
    Das Onet]
    Date: Wed, 10 Apr 2024 18:09:00 +0200
    <uusc81$sp8$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <uusekg$u3r$6$nadir@news.chmurka.net>
    <uutgol$v50$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <uutu3l$7u9$1$nadir@news.chmurka.net> <uuuj0g$2t20p$1@dont-email.me>
    <uuum3a$s0b$2$nadir@news.chmurka.net> <uuv4jf$316gl$2@dont-email.me>
    <uv1bqd$5j3$1$nadir@news.chmurka.net>
    <equw24x48kdk$.q2l4o2o6nsve.dlg@40tude.net>
    <uv3fik$te3$1$nadir@news.chmurka.net>
    <17ajoyw6rjpwa$.dsoj5upop4zw$.dlg@40tude.net>
    <uv3muc$4fm$2$Shrek@news.chmurka.net> <Q8lRN.36972$Lw2.2869@fx11.ams1>
    <uv565n$hng$3$Shrek@news.chmurka.net> <YaxRN.91193$au2.33486@fx12.ams1>

    wyłącznie na poziomie genetycznym czy chromosomalnym.

    > MZ tego w ogóle nie ma co rozpatrywać w kategoriach nauki. To jest
    > kwestia pewnej umowy społecznej.

    No ale kwiatek mówi że nauka i się władowałeś w dyskusję, to szczekaj;)
    A to czy nauka może się mylić jak najbardziej nie jest kwestią umowy
    społecznej, więc zakładam że odpowiadasz na poprzednie pytanie.

    > Jak wiadomo żadnym genderowcem nie jestem, ale ponownie, MZ to jest
    > pewien przyjęty model.

    Ale jak słusznie zauważyłeś jest to konstrukt społeczny.
    > widzę to w ten sposób, ze z jednej strony nalezy edukować wszelakich
    > pedałożerców, z drugiej pomagać mniejszościom aby nie miały kompleksów.

    Ale jak widzisz, to aktywiści jednej strony pokłócili się z aktywistami
    z drugiej strony. I to w środowisku, gdzie ich prawa są przestrzegane
    nawet z nawiązką (a może właśnie dlatego). A reszta patrzy z boku i
    łapie się za głowy "kurwa, co tu się odjebuje". Rozumiesz - nikt tych
    niepełnosprawnych nie dyskryminował, wręcz przecienie - wszyscy robią
    wszystko żeby im nieba przychylić. Niebinarni też nie są prześladowani -
    no może jakąś wesołośc budzą (no ale po prostu dużo śmiesznego szumu
    wokół siebie robią) ale nikt ich nie gnębi, a jakby zaczął to pewnie by
    musiał zmienić pracę. No i co - i oni sami z braku wrogów wzięli się za
    łby nawzajem;) Problemy pierwszego świata:P

    > Oczywiście też pomagać w fizycznych barierach przy niepełnosprawnych.
    > Ale tworzenie jakiegoś systemu gdzie nie wolno mowic "niepelnosprawny"
    > to nie jest ta droga.

    No właśnie - zresztą co za różnica że "niepełnosprawny" dyskryminuje a
    "osoba z niepełnosprawnością" nie dyskryminuje. To mi przypomina tą
    aferę małpią grypą czy co tam było, jak się dowiedziałem, że małpa grypa
    czy inna ospa kojarzy się z murzynami - no i to jak kurwa mam się
    wstydzić że jestem uprzedzony albo rasistą czy ten co takie rzeczy wymyśla?
    > Mam bliskiego znajomego, który jest
    > homeoseksualistą i jakbym go nazwał pedałem to w ogóle nie odbrałby jako
    > coś negatywnego. To jest kwestia właśnie braku kompleksów.

    Myślę że to trochę tak jak z ateistami. Ja jestem ateistą bo po prostu
    jestem. Nie domagam się z tego powodu praw, bo jestem lepszy,
    dyskryminowany czy cokolwiek. Po prostu jestem. A niektórzy z tego
    robią... religię.;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!