  • Data: 2024-04-28 18:47:07
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2024 o 18:27, Shrek pisze:

    > Dlatego, że tak to widzi KK a ona uznaje za stosowne w pracy, gdzie
    > istniej konflikt poglądów demonstrować swoją przynajeżność do określonej
    > organizacji.

    Tak nie widzi to KK.

    https://episkopat.pl/wskazania-dla-kaplanow-pelniacy
    ch-posluge-egzorcysty/

    "27. Podczas przeprowadzania egzorcyzmu nie wolno przerywać leczenia
    medycznego. Jeśli rodzina odrzuca działanie lekarza, nie wolno
    przeprowadzać egzorcyzmu. Odpowiedzialni za przeprowadzenie egzorcyzmu
    prezbiterzy powinni unikać działań, które nie należą do ich właściwej
    misji, lecz do kompetencji psychologów, psychiatrów i innych lekarzy."

    > Tak samo bym zareagował jakby powiedzmy policjant drogówki zamiast w
    > mundurze występował w koszulce "lubię zapierdalać".

    Habitowi ty takie przypisujesz konotacje.

    Robert