  • Data: 2024-04-27 16:03:41
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A pamiętasz od czego wyszła dyskusja? Od tego, że dobrze nie być
    > aroganckim pępkiem wszechświata (aka bóg) bo tak na prawdę to nie wiesz
    > czego nie wiesz.

    Więc jak czegoś nie wiemy, to po prostu nie wiemy i tyle. A nie że sobie
    tlumaczymy na głupie sposoby.

    > A musieli wymyśleć, żeby ru..ć wiernych?

    Nie. Ale w tą stronę to ewoluje.

    > No tej "Twojej" zakonnicy przypisujesz zło wszelakie, tylko dlatego, że
    > jest zakkonicą, a w ogóle jej nie znasz.

    Nie wszelakie zlo, a że nie da się pogodzić zasad organizacji z która
    się identyfikuje z nauką którą niby reprezentuje.

    > No tak.

    No właśnie. A kościól uważa to za objawienia i opętania.

    Oficjalną przynależnością.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!