  • Data: 2024-04-26 06:28:27
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie kategoria gatunkowa a semantyczna.

    Tak sama. Czym się różni bóg od potwora spagetii?

    > Wyższy to nie wiem, ale z kategorii żerujących na słabościach.
    > Przynajmniej u cześci "kapłanów".

    Dlaczego kapłanów? To religie jako takie oferują nagrodę po śmierci.

    > Sprzeczne czy zgodne? W pańskim widzeniu aniołów nie ma nic
    > nadzywczajnego. Juz Alojz Ubogi z Kalkuty wykazał, że dzieje się tak
    > przy miedoborach duchowych rzędu 40 kilorelikwi na hektar.

    I psychatria popiera te dogmaty?

    > Zakonica czy podmiot jej działań?

    A zakonnica diagnozuje siebie?

    > Jakie np.?

    Zrobić kolesia ze schiozofrnią świadkiem w procesie beatyfikacyjnym,
    egzorcyzmować salcesonem czy podać leki?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!