  • Data: 2024-04-25 06:36:15
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma argumentów a "nie istnieje" to inne twierdzenia.

    Podobnie jak z czajniczkiem. Albo potworem spagetti.

    > Patrzysz wyłącznie na sytuację doczesną Mój Synu. Nagroda przyjdzie lub
    > nie po śmierci.

    To jest wyższy poziom scamu;P

    > Filozofia nie dotyczy wyłącznei agnostyków.

    No ale t roważamy akurat agnostyków;)

    > Habit niczemu tu nie przeszakadza. Nawet dobrze, że od razu widać.

    Chyba że głosi poglądy wprost sprzeczne ze swoją wiarą.

    > Te których obraz kliniczny zgodny jest z oficjalną medycyną.

    Czyli na przykład regulrnie widzi nieistniejące postaie i słyszy głosy?

    > MZ nie musi to przeszkadzać, ale jak wczesniej napisałem, widze problem
    > na polskim gruncie praktycznym.

    Nawet czysto teoretyczne musi, bo masz spezeczne wytyczne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!