  • Data: 2024-04-26 01:26:17
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Podobnie jak z czajniczkiem. Albo potworem spagetti.

    To nie kategoria gatunkowa a semantyczna.

    > To jest wyższy poziom scamu;P

    Wyższy to nie wiem, ale z kategorii żerujących na słabościach.
    Przynajmniej u cześci "kapłanów".

    > Chyba że głosi poglądy wprost sprzeczne ze swoją wiarą.

    Sprzeczne czy zgodne? W pańskim widzeniu aniołów nie ma nic
    nadzywczajnego. Juz Alojz Ubogi z Kalkuty wykazał, że dzieje się tak
    przy miedoborach duchowych rzędu 40 kilorelikwi na hektar.

    > Czyli na przykład regulrnie widzi nieistniejące postaie i słyszy głosy?

    Zakonica czy podmiot jej działań?

    > Nawet czysto teoretyczne musi, bo masz spezeczne wytyczne.

    Jakie np.?

    --
    Marcin