  • Data: 2008-06-12 14:35:41
    Temat: Re: Zakład usługowy a czas pracy ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 czerwiec 2008 15:56
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g2r9tt$1bt$1@inews.gazeta.pl>):

    > [ciach ...]
    > Powiem tylko że urodziłeś się w niewłaściwych czasach, gospodarka
    > planowa już była ...

    To fakt. Świat zdąża ku rozsypce, a ja na to patrzeć nie umiem i faktycznie
    bym bardziej pasował chyba do lat 60. Niestety ludziom się we łbach
    poprzewracało i wydaje im się, że zrobienie z siebie niewolników jest
    właściwą drogą.

    --
    Tristan