    From: "lolo" <c...@c...to.pp>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaklad Energetyczny - problem :(
    Date: Mon, 3 Oct 2005 16:38:57 +0200

    Użytkownik "M.A.K." <k...@i...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:dhqhvg$qrj$1@h1.uw.edu.pl...

    > Nie mniej jeśli masz wszystkie odbiory to możesz spać spokojnie i sprawę
    > olać...

    Nie chciałbym być złym prorokiem. Wydaje mi się, ze nie bardzo może olać.
    Jeszcze niedawno sytuacja wyglądała tak, ze dopóki nie dokonuje się żadnych
    zmian, to wszystko OK. Kolega jednak sam poprosił o zmianę licznika(taryfy)
    i w związku z tym, oni mają chyba, niestety, podstawy do zobowiązania do
    wykonania instalacji zgodnie z obowiązującymi (teraz) normami.
    Znajomy elektryk powiedział mi kiedyś, ze gdyby z jakichś przyczyn chcieli
    mi zdjąć licznik np. niepłacenie rachunku (chodzi o lokal usługowy) to mam
    do tego nie dopuścić. Dlaczego? Ano dlatego, ze potem to nie założą, jeśli
    instalacja nie będzie zgodna z obowiązującymi aktualnie normami. W moim
    przypadku równałoby się to z wymianą całej instalacji gdyż nie ma różnicówki
    i przewody nieprzystosowane do jej założenia.

    --
    pozdrawiam