  • Data: 2005-10-04 18:55:34
    Temat: Re: Zakład Energetyczny - problem :(
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nieprawda.

    Którą chce rozwiązać i zawrzeć nową.

    > Budynek postawiony zostal w latach 70 lub 80, wiec byc moze wtedy olali
    > zabezpieczenia i odebrali przylacze oraz zalozyli licznik.

    Nie. Wówczas były inne wymagania i wówczas ta instalacja je spełniała.

    Jest w porządku na dziś i na obecną umowę.

    Tylko że zostanie przy starej taryfie ......

    > I tak zrobie.

    A ZE odpowie "Oczywiscie że nie odmawiamy zawarcia nowej umowy z inną
    taryfą. Prosimy zgodnie z procedurą o wystąpienie o warunki
    przyłączenia....."

    Wyjaśnię to na przykładzie. Masz syrenkę bez pasów bezpieczeństwa. Wówczas
    nie były wymagane. Była cały czas zarejestrowana, sprzedawana z rąk do rąk,
    ale cały czas obowiązują ją ówczesne wymagania techniczne i NIE musi mieć
    tych pasów. Jeśli zostanie wyrejestrowana i zarejestrowana na nowo, albo
    jeśli wymienisz w niej silnik, będa ją obowiazywały nowe wymagania i bez
    pasów i katalizatora syrenki już nie zarejestrujesz ......