  • Data: 2005-10-04 04:53:44
    Temat: Re: Zakład Energetyczny - problem :(
    Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Jak zwykle ZE stara się oskubać odbiorcę.
    > Po pierwsze:
    > - masz przecież zawarta Umowę o sprzedaż energii, w niej jest zawarta
    > granica eksploatacji. Obstawiam że będą to zaciski prądowe na
    > zabezpieczeniu przedlicznikowym w kierunku instalacji odbiorcy. I teraz
    > powstaje zasadnicze pytanie - skoro granica jest tak określona a
    > zabezpieczenia przedlicznikowego nie ma to..... jak została zawarta Umowa
    > sprzedaż energii?

    Poprzedni właściciel miał umowę i ja zmieniając licznik rowniez zmieniłem
    umowe na siebie. Bo te 4 latka przychodzily rachunki na niego. Nie robilo mi
    to roznicy.

    >Ba - gdzie sie podziało zabezpieczenie ? ;)

    Budynek postawiony zostal w latach 70 lub 80, wiec byc moze wtedy olali
    zabezpieczenia i odebrali przylacze oraz zalozyli licznik.

    > Gdzie masz umiejscowiony układ rozliczeniowo - pomiarowy w umowie o
    > sprzedaż energii? Na zewnętrznej ścianie budynku?
    > Jeżeli nie masz, a określone jest że wewnątrz mieszkania - to wszystko
    > jest
    > w porządku :)

    Aktualnie jest w mieszkaniu w kuchni.

    > Jeżeli nie występowałeś do ZE o zmianę WTP i nie zostały wydane nowe, to
    > nie masz się czym przejmować że będziesz ponosił koszty modernizacji.

    Ja tylko wystapilem o zmiane licznkia na dwutaryfowy i nic wiecej.
    Goscie z ZE przyejcali zalozyli licznik, zobaczyli ze nie ma zabezpieczenia,
    spisali protokol odbioru, wpisali ze nie ma zabezpieczenia i tyle.

    [...]
    > Śmiało możesz sie udać do URE najbliższego Twojego miejsca zamieszkania.

    I tak zrobie.

    Pozdrawiam
    AF