  • Data: 2007-01-20 15:28:59
    Temat: Re: Zakaz używania tel.komórkowych w pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Zapytałem czy autor porady sądzi, że wystarczy wpisać _coś_ do
    > regulaminu pracy i będzie OK.

    Takie pytanie świadczy o tym, że ty sądzisz że nie będzie OK, a będzie OK.

    > I nie potrzeba. Nie ma też bowiem takich, które by tego zabraniały.
    > Nie ma też przepisów uprawniających pracownika np. do nucenia podczas
    > pracy pod nosem, ani uprawniających go do tysięcy innych czynności.

    Nie odwracaj kota ogonem.
    Skoro piszesz o tym, że "postanowień mniej korzystnych dla pracownika
    niż przepisy prawa pracy w regulaminach być nie może" sugerujesz że są
    gdzieś przepisu korzystniejsze o tego zakazu, czyli dozwalające rozmowy
    telefoniczne w pracy.

    A jeśli nie jest to twój tok rozumowania to w twoich wypowiedziach nie
    ma żadnego sensu. Są to tylko puste truizmy.

    --
    @2007 Johnson