    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz konkurencj w przypadku działalności gospodaczej.
    Date: Wed, 27 Aug 2008 15:00:18 +0200

    W wiadomości news:g93d6g$r54$1@node1.news.atman.pl uosiu <a...@w...pl>
    pisze:

    > Trudno, ale teoretycznie miałbym większe pieniądze, więc częściowo
    > zrekompensują mi one te "niedogodności".
    Skoro pieniądze teoretyczne, to rekompensata może być też teoretyczna...

    > Czyli co zapisane w umowie miedzy nami to święte i trzeba walczyć o jak
    > największe pieniądze.
    Istnieje jeszcze inna ewentualność. Pracodawca próbuje starego kanciarstwa -
    ukryć stosunek pracy pod przykrywką "samozatrudnienia".
    Polecam art. 22 §1, 1^1 i 1^2 KP. Jeśli okaże się, że pracodawca próbuje cię
    wykołować będziesz mógł dochodzić na jego podstawie stwierdzenia przez sąd
    pracy faktycznie istniejącego stosunku pracy ze wszystkimi tego
    konsekwencjami. Ale będziesz musiał mieć dowody, bo to ty będziesz ew.
    powodem.
    Radziłbym więc dobrze przekalkulować, czy się opłaca.

    --
    Jotte